Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Razem:
0,00 zł

250,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:

Przejdź do kasy

X
Adres e-mail

Hasło


  • Kategorie

    Wyszukiwarka Artykułu

    Don't exist any Menu.

    Łagodzący - uspokajający krem do ciała

    cena 19,90 zł Obniżka!

    25,90 zł

    300ml
    +dostawa od 9,90zł
    Skład (INCI): Aqua, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Lavandula Angustifolia Oil*, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Melilotus Albus Flower/Leaf/Stem Extract*, Persea Gratissima Oil*, Chamomilla Recutita Flower Water*, Tocopherol, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Silica, CI 77007, CI 77491, Linalool, Limonene, Citral. (*) - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych
    Producent: Dr. Konopka
    Kraj pochodzenia: Estonia
    Pozostałe: Zawiera 98,9% składników pochodzenia roślinnego.
    Paczka zostanie przekazana przewoźnikowi w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
    Chwilowo brak produktu

    Wpisz poniżej swój adres e-mail, a jak tylko produkt będzie dostępny, otrzymasz na niego powiadomienie.

    Wyślij

    Opis

    Łagodzący krem stworzony na bazie receptury Dr. Konopki do skóry wrażliwej. Organiczny olejek lawendowy i ekstrakt rumiankowy łagodzą podrażnienia, wygładzają skórę, nawilżają ją i nadają poczucie komfortu.

    Składniki aktywne:

    • Olejek lawendowy - koi i wygładza skórę, poprawia krwiobieg w komórkach.
    • Ekstrakt z rumianku - wykazuje silne działanie przeciwzapalne, jest pomocny w przypadku zranień, owrzodzeń, wyprysków, podrażnień błon śluzowych, posiada właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze, przynosi ulgę suchej, swędzącej skórze.
    Skład (INCI): Aqua, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Coco-Caprylate/Caprate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Lavandula Angustifolia Oil*, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Melilotus Albus Flower/Leaf/Stem Extract*, Persea Gratissima Oil*, Chamomilla Recutita Flower Water*, Tocopherol, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Silica, CI 77007, CI 77491, Linalool, Limonene, Citral. (*) - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych
    Producent: Dr. Konopka
    Kraj pochodzenia: Estonia
    Pozostałe: Zawiera 98,9% składników pochodzenia roślinnego.

    Opinie

    Łagodzący - uspokajający krem do ciała

    Łagodzący - uspokajający krem do ciała

    Łagodzący krem stworzony na bazie olejeku lawendowego i ekstraktu rumiankowego -  wygładza skórę, nawilża, łagodzi podrażnienia i daję poczucie komfortu.

    Napisz swoją opinię

    Podobne produkty

    Dostawa i płatności

    Sposób dostawy Koszt dostawy Czas dostawy Opis
    Poczta Polska - Pocztex Kurier 48 9,90 zł 2 dni robocze

    POCZTEX KURIER 48 to nowoczesna, szybka i wygodna forma przesyłki, realizowana przez Kuriera Poczty Polskiej. Termin doręczenia paczki to maksymalnie dwa dni robocze, licząc od chwili nadania, do momentu doręczenia, bądź awizowania próby doręczenia przesyłki.

    Paczkomaty Inpost 9,90 zł 2 dni robocze

    Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, stworzonych do bezkolejkowego odbioru i nadawania przesyłek. Są czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, nawet w niedziele i święta.

    Darmowa Dostawa
    Przy zamówieniu za minimum 250zł przesyłka GRATIS!

     

    Szybka Realizacja Zamówienia
    Zamówienie przekazujemy przewoźnikowi w ciągu 24 godzin
    od momentu stwierdzenia płatności na naszym koncie bankowym.

     

    Płatności
    Dokonując przelewu podaj w tytule numer zamówienia.

    Dane konta bankowego:
    mBank 45 1140 2004 0000 3102 7503 3692
    MARI Dorota Bielecka
    ul. Pass 26/19
    05-870 Błonie
    Produkty z zamówienia są rezerwowane na okres 5 dni,
    jeśli w tym czasie nie wpłynie przelew,
    zamówienie zostanie anulowane.
    Jeżeli potrzebujesz więcej czasu na wpłatę, napisz do nas.

    Centrum Pomocy

    Pytania dotyczące produktów

    Czym różni się gatunek CZDA od Farmaceutycznego?

    Gatunek CZDA (czysty do analizy) to produkt o wysokiej jakości i czystości, wykorzystywany w celach terapeutycznych, kosmetycznych oraz w analizach laboratoryjnych. Nie nadaje się do spożycia.

    Gatunek FARMACEUTYCZNY to produkt o najwyższej jakości i czystości, nadaję się do spożycia. Oprócz zastosowań terapeutycznych, kosmetycznych i spożywczych, wykorzystywany jest również w przemyśle farmaceutycznym i spożywczym.

    Czym różni się produkt rafinowany od nierafinowanego?

    Produkt nierafinowane zachowuje swój charakterystyczny kolor, zapach i maksymalne stężenie składników odżywczych. Produkt rafinowany, poddawany jest oczyszczaniu z koloru i zapachu, zmieniają się też jego właściwości. W zależności od metody rafinacji - produkt pozbawiany jest niektórych składników odżywczych bądź niepożądanych substancji. Produkty rafinowane poleca się do produkcji mydeł - ze względu na odporność na wysoką temperaturę lub bezzapachowych kosmetyków. Produkty rafinowane przeznaczone są także dla osób ze skłonnościami do alergii.

    Co oznacza, że olej jest zimnotłoczony/nierafinowany?

    Oleje tłoczone na zimno/nierafinowane wytwarzane są mechanicznie z wykluczeniem zastosowania wysokiej temperatury . Dzięki temu zachowują swój naturalny aromat i kolor, czasami też mętną konsystencję..

    Czy olej/masło może zmienić stan skupienia, czy to normalne?

    Tak jest to normalne zjawisko, każdy olej/masło ma inną temperaturę topnienia/krzepnięcia, dlatego na skutek wyższej lub niskiej temperaturze mogą zmieniać stan skupienia, może pojawiać się w nich osad, zmętnienie lub stałe cząstki. Wszystkie te procesy są odwracalne i naturalne. Nie wpływa to na jakość produktów.

    Jaka jest data ważności produktów w sklepie Kraina Soli?

    Jest to minimum 6 miesięcy (jeśli data jest krótsza, taka informacja jest zawsze umieszczona na stronie produktu) choć zazwyczaj jest to 1 rok i więcej.

    Jaka jest data ważności produktu jeśli nie jest podana na opakowaniu?

    W takim wypadku jest to czas jaki obowiązuje od momentu otwarcia opakowania i taka informacja jest zawsze umieszczona na etykiecie produktu w postaci symbolu otwartego słoiczka.

    Jak mogę sprawdzić skład produktu lub jego zastosowanie?

    Wszystkie informacją podane są w opisie produktu. Jeżeli na stronie brakuje przydatnych dla Ciebie informacji napisz do nas

    Skąd mam wiedzieć czy dany produkt jest dla mnie odpowiedni?

    Wszelkie przeciwwskazania czy środki ostrożności do stosowania danego produktu są zawsze podane na stronie produktu. W przypadku wątpliwości radzimy zasięgnąć opinii lekarza.

    Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny w sklepie Kraina Soli?

    Aby znaleźć produkt, który Cię interesuję przeglądaj listę kategorii w menu na stronie głównej lub skorzystaj z wyszukiwarki.

    Co jeśli produkt jest otwarty lub uszkodzony?

    Należy zrobić zdjęcie produktu i wraz z opisem problemu przesłać do nas na adres: info@krainasoli.pl. Postaramy się znaleźć dogodne dla Państwa rozwiązanie (przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy).

    Zamówienia

    W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

    Zamówienia można składać po przez nasz sklep internetowy KrainaSoli.pl lub mailowo pod adresem: sklep@krainasoli.pl

    Zakupy w sklepie - krok po kroku

    1. Dodaj produkty do koszyka.

    2. Najedź kursorem na ikonę koszyka w górnym prawym rogu ekranu, a następnie kliknij "Realizuj zamówienie".

    3. Jeżeli produkty w koszyku zgadzają się, podaj dane do wysyłki wypełniając wszystkie pola w punkcie "1". Jeżeli masz założone konto w naszym sklepie zaloguj się, a wtedy nie będziesz już musiał/a wypełniać pól z punktu "1".

    4. Przejdź do punktu "2" i wybierz sposób dostawy. Wybierając paczkomaty koniecznie sprawdź wybrany paczkomat lub zmień go, na ten który najbardziej Ci odpowiada.

    5. Po wybraniu sposobu dostawy, wybierz sposób płatności.

    6. Na sam koniec sprawdź w podsumowaniu zamówienia czy wszystkie dane się zgadzają, następnie zaakceptuj regulamin i kliknij w przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP" - w tym momencie Twoje zamówienie zostało przyjęte.

    7. Zostaniesz przekierowany/a do strony z informacją o przyjęciu i potwierdzeniu zamówienia wraz z numerem zamówienia oraz wszystkimi danymi potrzebnymi do wykonania przelewu.

    8. O przebiegu realizacji zamówienia będziesz na bieżąco informowany/a drogą mailową.

    Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

    Status złożonego zamówienia możesz sprawdzić logując się do Swojego Konta i następnie wchodząc w "Moje zamówienia". Oprócz tego, o przebiegu realizacji zamówienia jesteś na bieżąco informowany mailowo.

    Jeżeli nie masz założonego konta w naszym sklepie, status możesz sprawdzić najeżdżając na znak zapytania w górnym prawym rogu i wybierają z menu "Śledzenie zamówienia". Następnie wystarczy wpisać numer zamówienia oraz adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

    Zapomniałem/am hasła do Swojego Konta

    W panelu logowania na dole kliknij w "Nie pamiętasz hasła?". Następnie wpisz Swój adres e-mail i kliknij przycisk "Odzyskaj hasło". Na Twój adres zostanie wysłana wiadomość z liniem dzięki któremu będziesz móc ustawić nowe hasło do konta.

    Jak zmienić bądź anulować moje zamówienie?

    W celu jakiejkolwiek modyfikacji bądź anulowania swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy itp.) należy skontaktować się z obsługą sklepu wysyłając wiadomość na adres: sklep@krainasoli.pl.

    W przypadku kiedy paczka została już przekazana przewoźnikowi, nie można już anulować ani zmienić zamówienia.

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienia przekazujemy przewoźnikowi w ciągu 24 godzin.
    Zamówienie realizowane jest od momentu stwierdzenia płatności na naszym koncie bankowym.
    Realizacja zamówienia oznacza zapakowanie zakupionych produktów, a następnie przekazanie paczki przewoźnikowi.

    Czy moje dane osobowe, adres poczty elektronicznej lub numer telefonu będą udostępniane innym podmiotom?

    Dane Klienta wykorzystujemy wyłącznie do realizacji zamówienia. Dane są przekazywane wyłącznie podmiotom realizującym przesyłkę (Poczcie Polskiej oraz firmie Inpost). Nie udostępniamy danych osobowych naszych Klientów innym firmom lub osobom trzecim.

    Konto

    Jak utworzyć konto na KrainaSoli.pl?

    Konto możesz utworzyć na dwa sposoby:

    1. Podczasz realizacji zamówienia przy podawaniu danych do wysyłki. Pod polem o nazwie "Adres e-mail" zaznacz pole "Utwórz konto", a następnie wpisz hasło. Przy potwierdzaniu zamówienia zostanie utworzone Twoje konto do którego w każdej chwili będziesz móc się zalogować.

    2. Kliknij w górnym prawym rogu strony w "Stwórz Konto", a następnie ponownie wybierz klikając w "Stwórz Konto". Potem wypełnij wszystkie pola z danymi do konta jak również do wysyłek. Potwierdź klikając w "Stwórz konto".

    Dlaczego warto posiadać konto na KrainaSoli.pl?

    Posiadając konto na KrainaSoli.pl:

    • na bieżąco monitorujesz status zamówienia
    • przeglądasz historię swoich zakupów
    • podane przez Ciebie dane teleadresowe są automatycznie wprowadzane do zamówienia
    • przy kolejnych zakupach cały proces zamówienia trwa znacznie szybciej, bo większość danych jest już wypełnione
    • możesz prowadzić książkę adresów
    • możesz dodać produkty do ulubionych, a przy kolejnych zakupach nie będzie potrzeby wyszukiwania ich ponownie
    • możesz dodać produkty do listy życzeń i rozesłać ją do znajomych np. jako propozycje na Twój prezent
    • nie musisz pamiętać loginu, bo jest nim Twój adres e-mail
    • cały proces rejestracji zajmie Tobie niecałą minutę

    Co to są zakupy bez logowania?

    Szanujemy Twoją prywatność, dlatego nie wymagamy zakładania konta w naszym sklepie. Możesz złożyć zamówienie jako gość, jednak będziesz musiał podać prawie te same dane co przy założeniu konta, a jeżeli kiedyś będziesz chciał ponownie zrobić zakupy w naszym sklepie, będziesz musiał kolejny raz wypełniać te same dane. Dane gości są przechowywane na jednorazową potrzebę realizacji danego zamówienia.

    Co to jest newsletter?

    Newsletter służy do stałej komunikacji z klientami i ma na celu informowanie odbiorców o nowych ofertach, rabatach, promocjach i zmianach w sklepie internetowym KrainaSoli.pl.

    Wysyłka

    Jakie są sposoby wysyłki?

    Paczki wysyłamy za pośrednictwem sprawdzonych przewoźników takich jak Poczta Polska Kurier i Paczkomaty Inpost.
    Więcej informacji znajdziesz TUTAJ

    Czy wysyłacie poza granice Polski?

    Transport produktów zamówionych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego KrainaSoli.pl odbywa się tylko na terytorium Polski. Nie wysyłamy Zamówień za granicę.

    Czy jest możliwy odbiór Zamówienia w paczkomatach InPost?

    Każdy produkt zakupionych w naszym Sklepie Internetowym KrainaSoli.pl możesz zamówić do paczkomatu.

    Kiedy paczka zostanie wysłana?

    Zamówienia przekazujemy przewoźnikowi w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie. Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres: sklep@krainasoli.pl

    W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia opłacone, dlatego też zamówienia z formą płatności przy odbiorze mogą zostać wysłana maksymalnie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia, ale zazwyczaj są to 24 godziny.

    Jak szybko dotrze do mnie paczka?

    Twoja paczka zostanie wysłana do Ciebie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i do tego czasu należy doliczyć czas, jaki jest potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie go pod wskazany przez Ciebie adres. Pamiętaj że:

    TERMIN OTRZYMANIA PACZKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY

    Czy wymagany jest mój podpis przy odbiorze?

    Jak najbardziej, choć może to być ktokolwiek z domowników mieszkających po tym samym adresem. W przypadku wysyłki do miejsca pracy lub firmy może to być pieczątka.
    Miej jednak na uwadze, że zamawiając przesyłkę do miejsca pracy lub firmy żaden z przewoźników nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie przesyłki w niepowołane ręce (jakiś inny pracownik formy może przywłaszczyć sobie Twoją paczkę). W takich przypadkach reklamacje nie są uznawane..

    Czy mogę zamówić paczkę do firmy/instytucji?

    Jak najbardziej. Miej jednak na uwadze, że zamawiając przesyłkę do miejsca pracy lub firmy żaden z przewoźników nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie przesyłki w niepowołane ręce (jakiś inny pracownik formy może przywłaszczyć sobie Twoją paczkę). W takich przypadkach reklamacje nie są uznawane.

    Czy otrzymam numer przysyłki?

    Tak każda przesyłka posiada swój numer, który po nadaniu paczki otrzymasz od przewoźnika. Numer zostanie przesłany na Twój adres e-mail lub telefon komórkowy jako wiadomość sms-a. Jeżeli z jakiegoś powodu nie otrzymałeś numeru przesyłki (czasami powiadomienia przychodzą z opóźnieniem), napisz do nas na adres: sklep@krainasoli.pl.

    W e-mailu lub sms-ie z numerem przesyłki jest podana inna waga?

    Prosimy nie zwracać na to uwagi. Przewoźnik zawsze podaję maksymalną wagę paczki jaką mamy w umowie. Możesz otrzymać informację nawet o 50kg paczce :)

    Co jeżeli paczka jeszcze do mnie nie dotarła?

    Status swojej paczki możesz śledzić na stronie wybranego przewoźnika. Wystarczy wpisać numer przesyłki, który otrzymałeś/aś na e-mail lub sms-em. Od momentu przekazania paczki przewoźnikowi nie mamy wpływu na to co się dzieje z paczką.
    W przypadku kiedy paczka miała opóźnienia należy złożyć reklamacje u przewoźnika.
    W razie problemów prosimy o kontakt, a spróbujemy pomóc.

    Czy zamówiony towar w sklepie internetowym KrainaSoli.pl można odebrać osobiście?

    Obecnie prowadzimy tylko sprzedaż internetową i nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.

    Co się stanie gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

    W przypadku nie zastania nikogo pod danym adresem Kurier Poczty Polskiej pozostawi awizo. Przesyłka będzie do odbioru w Twoim urzędzie pocztowym w terminie 7 dni. Po tym czasie zostanie ona zwrócona do nadawcy.

    Co jeżeli nie odbiorę paczki i paczka zostanie zwrócona?

    Paczka zostanie ponownie nadana po uprzednim uregulowaniu należności. W przypadku paczkomatu koszt wysyłki równy jest kosztom wysyłki według naszego cennika. W przypadku poczty polskiej koszt wysyłki wynosi dwukrotność kosztów wysyłki według naszego cennika - poczta pobiera opłatę za zwroty.

    Płatności

    Jakie są sposoby płatności?

    KrainaSoli.pl przyjmuje płatności w następujące sposoby:

    1. Przelew - za zamówienie zapłacisz dokonując przelewu na nasze firmowe konto. Wszystkie dane do wpłaty wyświetlą się po dokonaniu zamówienia. Dodatkowo otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami do wpłaty.

    2. Za pobraniem - za zamówienie zapłacisz dopiero przy odbiorze - OPCJA ZA POBRANIEM JEST W TRAKCIE WDRAŻANIA - OBECNIE NIE JEST DOSTĘPNA

    Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję podaj dane do faktury.

    Zależy mi na szybkiej wysyłce. Co mam zrobić?

    Wystarczy przesłać potwierdzenie przelewu na adres: sklep@krainasoli.pl . Jeżeli potwierdzenie otrzymamy do godziny 12.00 to jeszcze tego samego dnia paczka zostanie do Ciebie wysłana.

    Czy paczka za probraniem zostanie od razu wysłana.

    OPCJA ZA POBRANIEM JEST W TRAKCIE WDRAŻANIA - OBECNIE NIE JEST DOSTĘPNA

    W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia z góry opłacone. Przy dużej ilości zamówień paczka za pobraniem może zostać wysłana maksymalnie do 42 godzin od momentu złożenia zamówienia, ale zazwyczaj są to 24 godziny.

    Zwroty

    Jak mogę zwrócić produkt?

    Produkty zamówienie na stronie www.krainasoli.pl można zwrócić w stanie nieużywanym do 14 dni od daty otrzymania produktu. Zwracany produkt nie może być otwarty, ani jego opakowanie nie może być uszkodzone.

    Prawo do zwrotu nie obowiązuje w przypadku produktów przecenionych, w promocji lub zakupionych na dane firmy.

    Po odesłaniu produktu zwrócimy Ci pieniądze bądź wyśle inny produkt - w zależności od Twojego życzenia. W przypadku zwrotu, środki pieniężne przelejemy na wskazane konto w przeciągu 7 dni od daty otrzymania produktu. Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt przesyłki zwrotnej zakupionego towaru.

    Przed zwrotem koniecznie poinformuj nas o zwrocie pisząc na adres: sklep@krainasoli.pl

    Aby dokonać zwrotu pobierz formularz zwrotu TUTAJ
    Wydrukuj, wypełnij i wyślij wraz z produktem – my zajmiemy się resztą!

    Czy muszę wypełnić formularz, aby dokonać zwrotu?

    Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu. Pobierzesz go TUTAJ

    Do formularzu dołącz dowód zakupu (paragon lub fakturę).

    Czy mogę odesłać produkt listem?

    Odsyłany produkt powinien zostać zapakowany w karton i odpowiednio zabezpieczony. Zwrot listem nie będzie przez nas uznawany.

    Czy mogę odesłać produkt paczkomatem?

    Produkt zapakowany w karton i odpowiednio zabezpieczony możesz odesłać paczkomatem.

    Kupiłem produkt na dane firmy, ale chciałbym go zwrócić. Jak mogę to zrobić?

    Niestety polskie prawo nie daje możliwości zwrotu produktów zakupionych przez firmę. Prawo do zwrotu przysługuje tylko osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

    Kupiłem kilka produktów, ale chce odesłać tylko jeden?

    W przypadku kiedy zakupiłeś/aś kilka produktów, a chcesz odesłać tylko jeden lub część zamówionych produktów, zostanie Tobie zwrócona kwota za produkt/y pomniejszona o koszty oryginalnej wysyłki.

    Masz pytanie na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

    Krainowy Standard

    • wszystkie oferowane produkty są nowe, świeże, w 100% oryginalne
    • sprzedawane produkty posiadają długie terminy ważności
    • współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami - gwarancja jakości i czystości produktu
    • produkty pakowane są w certyfikowane, bezpieczne opakowania do przechowywania kosmetyków i żywności
    • jeden koszt wysyłki bez względu na ilość zakupionych przedmiotów
    • zamówienia przekazujemy przewoźnikowi w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym
    • zamówienia złożone i opłacone do godziny 12 realizowane są tego samego dnia
    • wszystkie paczki są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie
    • profesjonalna obsługa, fachowa konsultacja i pomoc
    • 100% pozytywnych komentarzy
    • rzetelny opis produktów i faktyczne zdjęcia produktów